TikTok on lyhyessä ajassa muovannut suhdettamme videosisältöihin. Vuonna 2022 se on ohittanut käyttäjäluvuillaan esimerkiksi Twitterin, Snapchatin ja Pinterestin. TikTokin räjähdysmäisestä suosiosta kertovat myös muiden somekanavien kopiot formaatista, kuten Instagram Reels ja YouTube Shorts.
Tässä koulutuksessa perehdytään TikTokin mahdollisuuksiin yrityksen markkinoinnissa. Lisäksi saat konkreettisia vinkkejä sisällöntuotantoon ja TikTok-videoiden kuvaamiseen, jotta opit tuottamaan kanavakulttuuriin sopivaa sisältöä ilman noloja kömmähdyksiä.
Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.
Koulutus järjestetään Zoom-palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.
Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu laskutetaan, vaikka et osallistuisi live-tilaisuuteen. Webinaaritallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.