Koulutusten myynti- ja toimitusehdot

Näitä ehtoja sovelletaan Pulse247 Oy:n (y-tunnus 2131570-6) yhteistyökumppaneiden kanssa järjestämien verkkokaupankäynnin etäkoulutusten myyntiin ja toimittamiseen. Ilmoittautumalla koulutukseen asiakas hyväksyy nämä koulutusehdot. Ehdot ovat voimassa 18.3.2019 alkaen.

Ilmoittautuminen

Koulutukseen ilmoittaudutaan koulutukset.mycashflow.fi-sivustolla. Ilmoittautumisen yhteydessä asiakas sitoutuu maksamaan osallistumismaksun, vaikka ei osallistuisi live-tilaisuuteen. Mikäli samasta yrityksestä osallistuu useita henkilöitä, tulee jokainen ilmoittaa erillisellä sähköpostiosoitteella. Kaikille hyväksytyille ilmoittautuneille toimitetaan etäkoulutuksen tallenne jälkikäteen.

Koulutukset on tarkoitettu ensisijaisesti MyCashflow-asiakkaille. Järjestäjä pidättää oikeuden olla hyväksymättä ilmoittautumista.

Peruutusehdot

Asiakkaalla on oikeus perua ilmoittautuminen veloituksetta 10 vuorokautta ennen koulutuksen järjestämisajankohtaa ilmoittamalla asiasta MyCashflow’n asiakaspalveluun info@mycashflow.fi. Ilmoittautumisen peruminen poistaa oikeuden tallenteeseen. Mikäli asiakas peruu osalistumisensa myöhemmin tai jättää saapumatta koulutukseen, osallistumismaksu veloitetaan normaalisti. Asiakas voi myös luovuttaa paikkansa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, jos ei pääse itse osallistumaan live-tilaisuuteen.

Mikäli järjestäjästä tai kouluttajasta riippuvista tai riippumattomista syistä koko koulutus joudutaan perumaan, koulutukseen ilmoittautuneita ei laskuteta. Koulutuksen peruuntuminen ei aiheuta muita korvausvelvoitteita järjestäjälle.

Koulutusmateriaali

Kaikille koulutukseen ilmoittautuneille toimitetaan etäkoulutuksen tallenne jälkikäteen. Ilmoittautumisen peruminen poistaa oikeuden tallenteeseen. Koulutustallennnetta ja koulutuksessa mahdollisesti muuta toimitettua materiaalia tai sen osia ei saa toimittaa asiakasorganisaation ulkopuolelle. Tallenne on saatavilla toimitetun linkin kautta 6 kuukauden ajan. Pidätämme kaikki koulutusmateriaaleihin liittyvät oikeudet.

Hinnat, laskutus ja reklamaatiot

Tarjoamme asiakkaillemme maksuttomia MyCashflow-verkkokauppapalvelun koulutuksia ja maksullisia verkkokaupankäynnin eri osa-alueisiin liittyviä koulutuksia. Koulutusten mahdolliset hinnat ilmoitetaan koulutukset.mycashflow.fi-sivustolla ilmoittautumislomakkeen yhteydessä. Ilmoitettuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %. Mahdollinen osallistumismaksut laskutetaan asiakkaalta MyCashflow-verkkokauppapalvelun kuukausimaksun yhteydessä jälkikäteen. Laskutuksen osalta noudatetaan MyCashflow’n käyttöehtoja.

Mikäli asiakas ei ole tyytyväinen koulutukseen, pyydämme ilmoittamaan asiasta asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti. Mahdollinen hyvitys rajoittuu osallistumisen hintaan.

Henkilötietojen käsittely

Ilmoittautumislomakkeella annettuja henkilötietoja käytetään koulutukseen liittyvään viestintään (esim. osallistumislinkin toimitukseen) sekä osallistumismaksun laskutukseen. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille vain niiltä osin, kuin on tarpeen koulutuksen järjestämiseksi yhteistyökumppanin järjestäessä koulutuksen. Tietoja käsitellään turvallisesti MyCashflow’n tietosuojaselosteen mukaisesti.

MyCashflow Asiakaspalvelu
info@mycashflow.fi

Puheluhinnat 0207-numeroihin: 8,35 snt/puh. + 16,69 snt/min.