Katso koulutuksemme tallenteina

Kehitä verkkokaupankäynnin osaamistasi ja hanki vinkkejä oman verkkokauppasi kehittämiseen.

Google Analytics asentaminen MyCashflow-verkkokauppaan

Kesto: 43min

Kuinka Google Analytics saadaan käyttöön MyCashflow-verkkokaupassa? Opi miten asennat Google Analytics -analytiikkatyökalun MyCashflow-verkkokauppaasi. Koulutuksessa tutustutaan myös muutamaan perus-näkymä Google Analytics'ista, jotta pääset alkuun verkkokauppasi verkkoanalytiikan kanssa.

Kasvua verkosta

Kesto: 42min

Verkkokauppa tarjoaa laajat mahdollisuudet tuotteiden myyntiin, niin B2B kuin B2C -markkinoilla. Kuule webinaaritallenteestamme verkkokaupan avainlukuja Suomesta ja maailmalta, verkkokaupan myyntimahdollisuuksista ja opi verkkokaupan pitämisen perusteet.

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

Kesto: 1h 5min

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kauppasi ja tuotteidesi sijoittumista hakukoneiden tuloksissa ja helpottaa asiakkaidesi löytämistä kauppaasi heidän etsiessään tietoa ja tuotteita hakukoneista.

Intro verkkokaupan hakukoneoptimointiin  on noin tunnin mittainen webinaaritallenne, jonka avulla opit verkkokaupan hakukoneoptimoinnin alkeet.

Verkkokaupan sisällöntuotanto

Kesto: 1h 3min

Opi perusteet verkkokaupan sisältöjen laatimiseen ja luomiseen. Miten verkkokaupan tekstit vaikuttavat ostokokemukseen ja miten ne kuvastavat yritystäsi? Entä minkälainen on hyvä tuotekuva ja minkälainen tekstimainos myy? Koulutuksesta saat myös ammattilaisen vinkit hyödyllisiin sisältötyön "työkaluihin".

Näihin kysymyksiin saat vastaukset Verkkokaupan sisällöntuotanto -tallenteella.