Kehitä verkkokaupankäynnin osaamistasi ja hanki vinkkejä oman verkkokauppasi kehittämiseen.
Kesto: 1h 21min
Ensimmäisessä koulutuksessa pääset kuulemaan, miten oman MyCashflow-verkkokaupan perustaminen onnistuu ja mitä asioita verkkokauppaa perustettaessa on syytä huomioida. Koulutuksessa opit avaamaan oman verkkokaupan, valitsemaan kaupalle haluamasi ulkoasun, lisäämään verkkokauppaan ensimmäiset myytävät tuotteet, luomaan tuoteryhmiä sekä asettamaan verkkokauppaasi sopivat maksu- ja toimitustavat.
Koulutuksen aikana saat hyödyllistä tietoa myös verkkokaupan tuotteiden hallinnasta, kuten tuotevariaatioiden lisäämisestä, varastonseurannasta, tuotteiden massamuokkauksesta sekä sisältösivujen luomisesta. Tervetuloa oppimaan kaikki olennainen verkkokaupan perustamisesta!
Kesto: 1h 25min
Koulutuksen aikana saat hyödyllistä tietoa MyCashflow-verkkokaupan julkaisuun liittyvistä käytännöistä ja oman verkkokaupan kehittämisestä. Koulutuksessa opit luomaan verkkokauppasi myyntiä edistäviä kampanjoita, julkaisemaan houkuttelevia bannereita ja kuulet, miten alennuskuponkeja ja lahjakortteja voi hyödyntää tuotteiden myynnissä.
Koulutuksessa opit myös verkkokaupan ylläpidon edistyneemmistä ominaisuuksista, kuten verkkotunnuksista, SSL-salauksesta sekä erilaisten kieli- ja kauppaversioiden luomisesta. Koulutuksessa käydään myös läpi, miten tuotteiden myyntiä voi edistää ristiinmyynnin ja tuotepakettien avulla ja esitellään tehokkaita keinoja tilausten käsittelyyn. Lopuksi esiteltävä verkkokaupan julkaisun checklist auttaa hahmottamaan, mitkä asiat on syytä tarkistaa ennen oman verkkokaupan julkaisua.
Kesto: 39min
Koulutuksen aikana opit, miten tärkeää markkinointi on verkkokaupan menestystekijänä, kuinka asiakaskunnan rakentaminen onnistuu ja millä tavoin markkinointia voi edistää heti julkaisuvaiheen jälkeen. Koulutuksessa opit määrittelemään budjetin markkinointia varten, kartoittamaan sopivia markkinoinnin kohderyhmiä ja asettamaan selkeitä tavoitteita oman verkkokauppasi menestykselle.
Koulutuksessa käydään läpi konkreettisia toimenpiteitä ja työkaluja, joista on hyötyä verkkokaupan asiakasmäärien kasvattamisessa ja myynnin edistämisessä – esimerkiksi Google Shopping -tuotemainontaa, sosiaalisen median hyödyntämistä sekä sähköpostimarkkinointia. Lisäksi pääset kuulemaan, millaisia laajennuksia MyCashflow-verkkokauppaan on saatavilla ja miten niitä voi hyödyntää myynnin edistämisessä.