Kolmiosaisessa MyCashflow-verkkokauppakoulutuksessa opit perustamaan, kehittämään ja markkinoimaan MyCashflow-verkkokauppaasi. Koulutuksen viimeisessä, kolmannessa osassa opit käynnistämään MyCashflow-verkkokauppasi myynnin ja opit yleisimmistä verkkokaupan markkinointikeinoista.
Koulutus soveltuu koulutussarjan ensimmäisen ja toisen koulutuksen käyneille vasta-alkajille, mutta myös jo MyCashflow-verkkokauppaa pitäville, jotka haluavat lisävarmuutta omaan tekemiseensä.
Koulutuksen aikana opit, miten tärkeää markkinointi on verkkokaupan menestystekijänä, kuinka asiakaskunnan rakentaminen onnistuu ja millä tavoin markkinointia voi edistää heti julkaisuvaiheen jälkeen. Koulutuksessa opit määrittelemään budjetin markkinointia varten, kartoittamaan sopivia markkinoinnin kohderyhmiä ja asettamaan selkeitä tavoitteita oman verkkokauppasi menestykselle.
Koulutuksessa käydään läpi konkreettisia toimenpiteitä ja työkaluja, joista on hyötyä verkkokaupan asiakasmäärien kasvattamisessa ja myynnin edistämisessä – esimerkiksi Google Shopping -tuotemainontaa, sosiaalisen median hyödyntämistä sekä sähköpostimarkkinointia. Lisäksi pääset kuulemaan, millaisia laajennuksia MyCashflow-verkkokauppaan on saatavilla ja miten niitä voi hyödyntää myynnin edistämisessä.
Ota hyöty irti MyCashflow-verkkokauppasi edistyneemmistäkin ominaisuuksista - ilmaisessa MyCashflow-verkkokaupan jatkokoulutuksessa opit verkkokaupan markkinoinnin ja myynnin kasvattamisen keinoista, jotka ovat helposti saatavilla MyCashflow-verkkokauppaohjelmistossa.
Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.
Koulutus järjestetään Zoom Webinar -palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.
Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova, ja osallistumismaksu laskutetaan, vaikka et osallistuisi live-tilaisuuteen. Webinaaritallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.