Sähköpostimarkkinoinnin sisällönsuunnittelu

Katso traileri
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutus täynnä

Webinaarissa tutustutaan sähköpostimarkkinointiin myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin sähköpostityyppeihin, sähköpostimarkkinointityökaluihin, sekä siihen, mistä tietää, että sähköpostimarkkinointi toimii. Statistiikkaa seuraamalla ymmärtää paljon omista kohderyhmistä, joten siihenkin pureudutaan.

Koulutuksessa syvennytään yleisesti sähköpostimarkkinoinnin tekemiseen, ilman erityistä työkalukohtaista keskittymistä. Voit siis käyttää mitä tahansa sähköpostimarkkinointityökalua ja osallistua tähän koulutukseen.

Koulutuksen sisältö

• Sähköpostilistan kerääminen ja rekisterin ylläpito
  • Sähköposti mediana
  • Sähköpostimarkkinoinnin tyypit
  • Sähköpostimarkkinoinnin kehittäminen
  • Asiakaspersoonat ja -segmentit ja viestien räätälöinti
  • Sähköpostimarkkinoinnin tulosten analysointi
  • AB-testaus

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on suunnattu verkkokauppiaille, joilla on jo jonkunlainen sähköpostimarkkinointityökalu käytössään tai vähintäänkin on tutkinut jo erilaisia vaihtoehtoja. Ihan perusasioita koulutuksessa ei käsitellä. Koulutuksen kesto on 3 tuntia. Rajoitettu osallistujamäärä.

Varaa paikkasi nyt – rajoitettu osallistujamäärä

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.

Koulutus täynnä
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutuksen nimi
Sähköpostimarkkinoinnin sisällönsuunnittelu
Ajankohta
Kouluttaja
Jonna Muurinen (Kuulu Oy)
Osallistumismaksu
(alv. 0%)

Koulutus järjestetään Zoom-palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.

Lue koulutusehdot ›

Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!
Saat tilausvahvistuksen sekä ohjeet koulutukseen osallistumiseksi sähköpostitse.
Hups! Jotain meni vikaan, yrittäisitkö uudelleen? Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi.
Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!

Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.

Eikö ajankohta sovi? Ei huolta – koulutus nauhoitetaan ja tallenne toimitetaan ilmoittautuneille jälkikäteen! Kannattaa siis ilmoittautua vaikka et pääsisi osallistumaan livetilaisuuteen!