Kuinka perustan verkkokaupan 10 minuutissa -webinaari

pe 17.04.2020

Kuinka perustan verkkokaupan 10 minuutissa -webinaarissa käydään läpi hieman verkkokaupan tilaa yleisesti, muutamia avainlukuja ja käydään läpi verkkokaupan perustamisen vaiheet sekä huomioitavat seikat. Webinaari on osallistujalle maksuton. Rajoitettu osallistujamäärä.

MyCashflow toteuttaa webinaarin yhteistyössä Yrittäjä.io:n kanssa.

Webinaarin jälkeen saatte verkkokaupan perustamiseen tukimateriaalin ja pääsette hyödyntämään MyCashflow'n kampanjatarjouksen, jossa MyCashflow tarjoaa verkkokauppapalvelun käyttöön 6 kuukaudeksi kuukausimaksutta sekä valinnaisen ulkoasuteeman kauppaan asennettuna ja laajennettua tukea verkkokaupan rakentamiseen. Lisää tarjouksesta täällä.

Kuinka perustan verkkokaupan 10 minuutissa -webinaari
Petri Itkonen (MyCashflow)