MyCashflow-verkkokaupan ammattilaiseksi 1/3

Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutus täynnä

Opiskele verkkokaupan ammattilaiseksi!

Kolmiosaisessa MyCashflow-verkkokauppakoulutuksessa opit perustamaan, kehittämään ja markkinoimaan MyCashflow-verkkokauppaasi. Koulutuksen ensimmäisessä osassa perustat oman MyCashflow-verkkokauppasi ja opit verkkokaupan pyörittämisen perusteet. Tästä saat pikastartin verkkokauppaurallesi.

Koulutus soveltuu vasta-alkajille, joilla ei ole ennestään mitään verkkokauppakokemusta, mutta myös jo MyCashflow-verkkokauppaa pitäville, jotka haluavat lisävarmuutta omaan tekemiseensä.

MyCashflow-verkkokaupan ammattilaiseksi 1/3

Kaksi tuntia kestävässä etäkoulutuksessa pääset kuulemaan, miten oman MyCashflow-verkkokaupan perustaminen onnistuu ja mitä asioita verkkokauppaa perustettaessa on syytä huomioida. Koulutuksessa opit avaamaan oman verkkokaupan, valitsemaan kaupalle haluamasi ulkoasun, lisäämään verkkokauppaan ensimmäiset myytävät tuotteet, luomaan tuoteryhmiä sekä asettamaan verkkokauppaasi sopivat maksu- ja toimitustavat.

Koulutuksen aikana saat hyödyllistä tietoa myös verkkokaupan tuotteiden hallinnasta, kuten tuotevariaatioiden lisäämisestä, varastonseurannasta, tuotteiden massamuokkauksesta sekä sisältösivujen luomisesta. Tervetuloa oppimaan kaikki olennainen verkkokaupan perustamisesta!

Koulutuksen sisältö

• Verkkokaupan perustaminen ja käyttöönotto
  • Tuotteiden lisääminen verkkokauppaan
  • Toimitustapojen asettaminen
  • Tuotekuvien ja tuote-tekstien lisääminen
  • Verkkokaupan hakukoneoptimointi
  • Tuotevariaatiot
  • Varastonseuranta
  • Tuoteräätälöinnit
  • Tuotteiden massamuokkaus
  • Tuoteryhmien laatiminen ja tuoteryhmien mahdollisuudet
  • Verkkokaupan ulkoasun valinta
  • Verkkokaupan toimitusehdot
  • Verkkokaupan tietosuojaseloste
  • Verkkokaupan maksu- ja toimitustavat
  • Verkkokaupan sisältösivut

Varaa paikkasi nyt – rajoitettu osallistujamäärä

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.

Koulutus täynnä
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutuksen nimi
Verkkokaupan perustaminen ja käyttöönotto
Ajankohta
Kouluttaja
Matti Partanen (Altivo Oy)
Osallistumismaksu
(alv. 0%)

Koulutus järjestetään Zoom-palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.

Lue koulutusehdot ›

Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!
Saat tilausvahvistuksen sekä ohjeet koulutukseen osallistumiseksi sähköpostitse.
Hups! Jotain meni vikaan, yrittäisitkö uudelleen? Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi.
Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!

Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.

Eikö ajankohta sovi? Ei huolta – koulutus nauhoitetaan ja tallenne toimitetaan ilmoittautuneille jälkikäteen! Kannattaa siis ilmoittautua vaikka et pääsisi osallistumaan livetilaisuuteen!