Verkkokaupan kansainvälinen markkinointi

to 07.11.2019

Kansainvälinen markkinointi on kolmen tunnin webinaarityyppinen etäkoulutus, jossa käydään läpi Suomen rajojen yli tehtävän markkinoinnin erityispiirteitä ja -vaatimuksia.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Kansainvälisen markkinoinnin webinaari sopii verkkokauppiaille, jotka osaavat jo digimarkkinoinnin perusteet, mutta haluavat tehdä nyt tavoitteellista ja suunnitelmallista markkinointia kansainvälisesti. Koulutus sopii myös yrityksille, jotka ovat aloittamassa kansainvälistä markkinointia.

Webinaarissa käydään läpi tiiviissä tahdissa ja käytännönläheisesti kansainvälisen markkinoinnin periaatteet suunnittelusta toteutukseen sekä parhaat käytännöt.

Lisäksi käsitellään mm.:

• Kansainvälisen markkinoinnin erityispiirteet ja uutuudet
  • Digimarkkinointikanavien hyödyntäminen
  • Markkinointisuunnittelusta toteutukseen, tehokkaat sisällöt
  • Markkinatietous
  • Parhaita käytäntöjä kansainvälisiltä markkinoilta

Koulutuksen kesto 3 tuntia. Rajoitettu osallistujamäärä.

Verkkokaupan kansainvälinen markkinointi
to 07.11.2019
Katariina Laaksonen (Kuulu Oy)