MyCashflow-verkkokaupan starttikoulutus

Katso traileri
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutus täynnä

Starttikoulutus soveltuu hyvin uusille MyCashflow-verkkokauppiaille, jotka aloittavat verkkokauppansa rakentamista sekä jo aiemmin kauppansa avanneille kauppiaille, jotka haluavat syventää osaamistaan perusteista alkaen.Koulutuksessa käsitellään verkkokaupan rakentamis- ja käyttöönottoprosessi tuotteiden lisäämisestä maksu- ja toimitustapojen määrittelyyn sekä kaupan julkaisuun ja tilausten käsittelyyn saakka.Kesto 2 tuntia. Koulutus on MyCashflow’n asiakkaille maksuton. Rajoitettu osallistujamäärä.

Koulutuksessa käydään kattavasti läpi seuraavat MyCashflow-verkkokaupan osa-alueet:

• Yleiset asetukset
• Toimitus- ja maksutavat
• Tilaukset
• Asiakkaat ja asiakasryhmät
• Sisällöt
• Tili ja asetukset
• Käyttöönotto
• Kaupan testaus ja julkaisu

Varaa paikkasi nyt – rajoitettu osallistujamäärä

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.

Koulutus täynnä
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutuksen nimi
MyCashflow-verkkokaupan starttikoulutus
Ajankohta
Kouluttaja
Matti Partanen (Moveral Oy)
Osallistumismaksu
(alv. 0%)

Koulutus järjestetään Zoom-palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.

Lue koulutusehdot ›

Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!
Saat tilausvahvistuksen sekä ohjeet koulutukseen osallistumiseksi sähköpostitse.
Hups! Jotain meni vikaan, yrittäisitkö uudelleen? Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi.
Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!

Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.

Eikö ajankohta sovi? Ei huolta – koulutus nauhoitetaan ja tallenne toimitetaan ilmoittautuneille jälkikäteen! Kannattaa siis ilmoittautua vaikka et pääsisi osallistumaan livetilaisuuteen!