Verkkokaupan tehokas Facebook- ja Instagram -markkinointi

klo 13:00 -16:00

Webinaarissa tutustutaan Facebook-markkinoijan viimeisimpiin uutuuksiin sekä Facebook-markkinoijan arkea helpottaviin työkaluihin. Statistiikan seuraamisella on myös paljon merkitystä, joten siihenkin pureudutaan.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus on suunnattu verkkokauppiaille, jotka hallinnoivat vähintään yhtä yritys- tai organisaatiotiliä Facebookissa. Koulutus on suunnattu edistyneille mainostajille, joten ihan perusasioita ei käsitellä.

Jotta voit osallistua koulutukseen, sinulla pitää olla oikeus yrityssivun hallintaan ja jos haluat opiskella myös mainontaa, huolehdi, että olet myös mainostilinne ylläpitäjä.

Koulutuksessa syvennytään Facebookin edistyneempiin mainontamahdollisuuksiin ja Facebookin uusimpiin ominaisuuksiin. Koulutuksen aluksi kerrataan Facebookin mainostyökalun käyttö ja mainostyypit.

Lisäksi saat vastaukset esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin;

• Minkälaisia edistyneempiä kohdennus- ja uudelleenmarkkinointimahdollisuuksia Facebook tarjoaa?
  • Miten mainontaa kannattaa budjetoida?
  • Millaisia Facebook-markkinoijan arkea helpottavia työkaluja on olemassa
  • Mitä Facebook-statistiikka kertoo?

Koulutuksen kesto on 3 tuntia. Rajoitettu osallistujamäärä.

Verkkokaupan tehokas Facebook- ja Instagram -markkinointi
klo 13:00 -16:00
Jenny Lohiniva (Kuulu Oy)