Avaa MyCashflow-verkkokauppa työpajassa

Työpajassa asiantuntijamme johdattaa sinut askel askeleelta verkkokaupan perustamisen saloihin. Käymme läpi kaiken oleellisen, jotta voit aloittaa kaupankäynnin omassa verkkokaupassasi heti koulutuksen päätteeksi.

Opastettu verkkokaupan aloitus
Avaa oma verkkokauppa työpajassa
Kattava tietopaketti koulutuksen päätteeksi
Hyödynnä vinkit myynnin kasvattamiseen
2kk ilmainen kokeilujakso osallistujille*

*Etu koskee uusia 30.4.–22.6.2024 välillä perustettuja Basic-, Advanced- ja Pro-palvelupakettien tilauksia. 2 kuukauden pituinen maksuton kokeilujakso myönnetään kampanjakoodilla jonka saat ilmoittautumisvahvistuksessa. Syötä koodi kaupan perustamisen yhteydessä. Tilauksen voi perua maksutta kokeilujakson aikana verkkokaupan hallinnasta.

Ilmoittaudu mukaan työpajaan!

Ajankohta: Keskiviikko 29.5.2024 klo 9.30
Kesto: 2 tuntia
Paikka: Etänä, Zoom-linkki toimitetaan sähköpostiin
Hinta: Ilmainen 💎

Ilmoittaudu mukaan ja varmista paikkasi MyCashflow-verkkokaupan perustamiskoulutuksessa!

Kiitos ilmoittautumisesta!
Lähetimme tarkemmat osallistumistiedot antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Hups! Jotain meni vikaan. Jos ongelma jatkuu voit ottaa yhteyttä myynti@mycashflow.fi

Opi kaikki olennainen verkkokaupan perustamisesta ja avaa oma MyCashflow-verkkokauppa työpajan aikana!

Kaksi verkkokauppiasta katsovat tabletilta tilauksia varastossa

Työpajan sisältö: näin perustat menestyvän verkkokaupan

Työpajassa pääset kuulemaan, mitkä toimenpiteet ovat datamme perusteella kaikkein tehokkaimpia menestyvän verkkokaupan perustamiseksi.

Verkkokaupan rakentaminen: opi kaikki olennainen menestyvän verkkokaupan perustamisesta ja myynnin aloittamisesta.
Tuotteet ja tuoteryhmät: opastamme, kuinka lisäät tuotteita ja luot tuoteryhmiä tehokkaasti.
Verkkokaupan ulkoasu: näytämme, kuinka voit mukauttaa verkkokaupan ulkoasua ilman koodaustaitoja.
Maksu- ja toimitustavat: tutustumme maksu- ja toimitusvaihtoehtoihin ja autamme valitsemaan parhaat maksu- ja logistiikkapalvelut kaupallesi.
Kaupan julkaisu ja kehitys: kerromme, miten voit varmistaa kauppasi sujuvan toiminnan ennen sen julkaisua. Saat myös arvokasta tietoa, kuinka voit jatkaa kaupan kehittämistä itsenäisesti.

MyCashflow – verkkokauppapalvelu, joka auttaa menestymään

Kotimainen MyCashflow on monipuolinen ja helppokäyttöinen verkkokauppapalvelu, joka sisältää kaiken, mitä menestyvään verkkokaupankäyntiin tarvitset.

Verkkomaksujen käsittelymaksut alkaen 0 %

Emme peri komissioita maksu- ja logistiikkapalveluista, mikä pitää verkkokaupan kulurakenteen kurissa verkkokaupan myynnin kasvaessa.

Myy monikanavaisesti yhdestä hallinnasta

Luo useita verkkokauppoja eri markkinoille ja myy verkkokaupan lisäksi myymälässä ja messuilla MyCashflow Kassan avulla.

Myynnin kasvua tukevat lisäpalvelut

Myynnin kasvun tukemiseksi saat meiltä kaiken tarvittavan palveluna – kasvumarkkinoinnista räätälöityyn ulkoasuun saakka.

Kampanjaehdot