Menneet koulutukset 2021

Menneet koulutukset

Tältä sivulta löydät aikaisemmin järjestetyt koulutuksemme. Näitä koulutuksia järjestetään säännöllisin väliajoin uudestaan. Voit tilata ilmoituksen tulevista koulutuksista suoraan sähköpostiisi täältä!

Verkkokaupan markkinoinnin ja myynnin käynnistäminen

23.4.21

Ota pikastartti verkkokauppiaaksi - kahden tunnin mittainen, ilmainen verkkokauppakoulutus opastaa MyCashflow-verkkokauppasi markkinointiin ja myynnin käynnistämiseen.

Verkkokaupan rakentaminen ja julkaisu

21.4.21

Ota pikastartti verkkokauppiaaksi - kahden tunnin mittainen, ilmainen verkkokauppakoulutus opastaa rakentamaan ja ottamaan käyttöön MyCashflow-verkkokauppaasi.

Verkkokaupan perustaminen ja käyttöönotto

16.4.21

Ota pikastartti verkkokauppiaaksi - kahden tunnin mittainen, ilmainen verkkokauppakoulutus opastaa perustamaan oman helppokäyttöisen, ylläpidetyn, kotimaisen MyCashflow-verkkokaupan, sekä

Verkkokaupan markkinoinnin ja myynnin käynnistäminen

26.3.21

Verkkokaupan rakentaminen ja julkaisu

24.3.21

Verkkokaupan perustaminen ja käyttöönotto

19.3.21

Copywriting - Näin kirjoitat myyvät tekstit verkkokauppaan

9.3.21

Verkkokaupassa myynnissä olevien tuotteiden laatu ja ominaisuudet välittyvät kuvan lisäksi tuotekuvauksesta. Kuvauksen tulee olla informatiivinen, myyvä ja tarpeeksi napakka.

Verkkokaupan hakukoneoptimoinnin perusteet

23.2.21

Verkkokaupan hakukoneoptimoinnin perusteet on kolmen tunnin mittainen webinaarityyppinen etäkoulutus, joka tarjoaa perustietoa verkkokaupan hakukoneoptimoinnista MyCashflow-verkkokaupassa.

Tilaa ilmoitukset tulevista koulutuksista

Varmista paikkasi sinua kiinnostaviin verkkokaupankäynnin koulutuksiin – saat tiedon uusista koulutuksista sähköpostiisi ensimmäisten joukossa!

Kiitos – jatkossa saat tiedon uusista koulutuksista sähköpostiisi!
Hups! Jotain meni vikaan lomakeen lähetyksessä – yrittäisitkö uudelleen?
Jos ongelma jatkuu, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi