MyCashflow-verkkokaupan ammattilaiseksi 2/3

Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutus täynnä

Opiskele verkkokaupan ammattilaiseksi!

Kolmiosaisessa MyCashflow-verkkokauppakoulutuksessa opit perustamaan, kehittämään ja markkinoimaan MyCashflow-verkkokauppaasi. Koulutuksen toisessa osassa opit käyttämään MyCashflow-verkkokauppasi edistyneempiä ominaisuuksia sekä opit testaamaan kaupan sekä julkaisemaan kaupan.

Koulutus soveltuu koulutussarjan ensimmäisen koulutuksen käyneille vasta-alkajille, mutta myös jo MyCashflow-verkkokauppaa pitäville, jotka haluavat lisävarmuutta omaan tekemiseensä.

MyCashflow-verkkokaupan ammattilaiseksi 2/3

Koulutuksen aikana saat hyödyllistä tietoa MyCashflow-verkkokaupan julkaisuun liittyvistä käytännöistä ja oman verkkokaupan kehittämisestä. Koulutuksessa opit luomaan verkkokauppasi myyntiä edistäviä kampanjoita, julkaisemaan houkuttelevia bannereita ja kuulet, miten alennuskuponkeja ja lahjakortteja voi hyödyntää tuotteiden myynnissä.

Koulutuksessa opit myös verkkokaupan ylläpidon edistyneemmistä ominaisuuksista, kuten verkkotunnuksista, SSL-salauksesta sekä erilaisten kieli- ja kauppaversioiden luomisesta. Koulutuksessa käydään myös läpi, miten tuotteiden myyntiä voi edistää ristiinmyynnin ja tuotepakettien avulla ja esitellään tehokkaita keinoja tilausten käsittelyyn. Lopuksi esiteltävä verkkokaupan julkaisun checklist auttaa hahmottamaan, mitkä asiat on syytä tarkistaa ennen oman verkkokaupan julkaisua.

Koulutuksen sisältö

• Verkkokaupan bannerit
  • Alennuskampanjoiden luominen ja hallinnointi
  • Lahjakortit
  • Tuotteiden ristiinmyynti
  • Tuotepaketit
  • Verkkotunnukset ja SSL-sertifikaatit
  • Kieli- ja kauppaversiot
  • Ulkoasu
  • Tilausten käsittely
  • Asiakkaiden hallinnointi kaupassa
  • Raportit
  • Kaupan julkaisu ja testaus

Varaa paikkasi nyt – rajoitettu osallistujamäärä

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä oheinen lomake. Mahdollinen osallistumismaksu laskutetaan MyCashflow-verkkokauppasi kuukausimaksun yhteydessä.

Koulutus täynnä
Ilmoittautuminen päättynyt
Koulutuksen nimi
Verkkokaupan rakentaminen ja julkaisu
Ajankohta
Kouluttaja
Matti Partanen (Altivo Oy)
Osallistumismaksu
(alv. 0%)

Koulutus järjestetään Zoom-palvelun avulla. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen koulutuksen alkua.

Lue koulutusehdot ›

Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!
Saat tilausvahvistuksen sekä ohjeet koulutukseen osallistumiseksi sähköpostitse.
Hups! Jotain meni vikaan, yrittäisitkö uudelleen? Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@mycashflow.fi.
Kiitos – ilmoittautumisesi on lähetetty!

Pidätämme oikeuden muutoksiin. Rajoitettu osallistujamäärä.

Eikö ajankohta sovi? Ei huolta – koulutus nauhoitetaan ja tallenne toimitetaan ilmoittautuneille jälkikäteen! Kannattaa siis ilmoittautua vaikka et pääsisi osallistumaan livetilaisuuteen!